מזה זה CRO ואיך לשפר את יחס ההמרה באתר באמצעות מספר שינויים קטנים

CRO  זה קיצור של Conversion Rate Optimization

המטרה היא בעצם לוודא שהגולשים באתר ינועו לביצוע מכירות / השארת פרטים וכדומה

כמובן שהיעדים של כל אתר ואתר משתנים, אתר מכירות שמטרתו לספק סליקות, אז המטרה כאן היא לוודא שהאתר מניע למכירות, בשונה מחווית משתמש שם שמים דגש על נוחות הגולש וכדומה, כאן מתמקדים נטו בהנעה למכירות או לידים.

בתהליך בניית אתר שמתבצע על ידי חברה מקצועית נבדקים הנקודות החשובות האלה ובהתאם לכך האתר נבנה, קיימים מצבים רבים של אתרים שנבנו על ידי בונה אתרים ללא ניסיון מהותי, במקרים כאלה אנחנו מבצעים בדיקת עומק באתר ומספקים דו"ח CRO שמציין את הנקודות הדרושות שיפור על מנת להניע למכירות.

בתהליך הבדיקה אנחנו מתייחסים למספר נקודות והעיקריות שבהן:

  1. תוכן – האם התוכן ממוקד ורלוונטי לקהל של העסק?
  2. האם הצבעים של האתר / כפתורי האתר / מעברי צבע, אכן בצבעים הנכונים?
  3. היררכיה וסימטריה, האם הגולשים שלכם מוצאים בקלות את מה שהם מחפשים?

אהבת? לחץ לשיתוף

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook

תוכן העניינים

טיפים נוספים