האם העסק שלי יכול למכור באונליין?

האם יש לעסק שלך פוטנציאל באונליין?
בטח שאלת את עצמך לא פעם.
למעשה זה שאלה שאנחנו שומעים שוב ושוב מהרבה בעלי עסקים שכיום שוקלים את צעדיהם…
מדובר בבעלי עסקים שבעקבות בקורונה ירדו במכירות בחנויות ושוקלים את היתכנות שלהם במכירות ברשת.
אז נעשה סדר קצת בדברים
1) קודם כל לכולם יש מקום באונליין ובמידה מסויימת אפשר לומר שחובה נוכחות כלשהי גם מינימלית כדי שיוכלו למצוא אותכם..
2) עסקים שרוצים לבדוק את היתכנות שלהם באונליין צריכים לבחון שתי דברים:
א') מי הקהל שלכם? האם הוא נמצא באונליין ואם כן באיזה פלטפורמות ?
הדרך לבחון את זה זה לא על פי תחושת בטן אלא על ידי כלים ייעודים למחקר קהל ברשת.
ב') האם המוצר שלכם יכול להימכר באינטרנט? האם היא יקר מדי? האם צריך למדוד אותו? האם התפעול שלו באונליין יהיה מורכב?
אחרי שבחנתם את השאלות האלה ניתן לגבש פיתרונות לאתגרים שעלו לכם או להחליט שפשוט זה לא בשבילכם במתכונת הנוכחית.
הרבה #סיטונאים ויבואנים מבינים שעל מנת להיות באונליין הם חייבים להגדיל את תמהיל המוצרים שלהם
או לדוגמא הרבה חנויות בגדים הבינו שבאתר הם צריכים לשים דגש על מכירות של ביגוד במחירים יותר נמוכים ובנוסף לעקוב אחרי הרכישות בחנויות שמגיעות בעקבות האתר…
בנתיים שבת שלום ותמשיכו לעקוב לעוד טיפים חשובים

אהבת? לחץ לשיתוף

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook

תוכן העניינים

טיפים נוספים